Time Management (GTD) dává účastníkům jasný rámec pro to, jak plynule zachytit úkoly, rozlišit, co je opravdu důležité, a zorganizovat si práci tak, aby na nic nezapomněli a zároveň jim zůstala volná hlava. První blok se věnuje tvorbě osobního „inbox-zero“ systému: ukazuje, jak rychle vysypat e-mail, poznámky i ad-hoc požadavky do jediné spolehlivé sběrnice. Navazující část rozebírá nastavování priorit – od každodenních drobností až k dlouhodobým strategickým cílům – a doplňuje ji praktickým tréninkem batchingu a time-blockingu pro soustředěnou práci bez vyrušení. Závěr kurzu se soustředí na týdenní reflexi a operativní realizaci: účastníci si sestaví přehledný „řídicí panel“, kde se jim kalendář, úkoly a e-mail propisují do jednoho pohledu a usnadňují přehled o kapacitě. Absolventi odcházejí s konkrétní sadou šablon a checklistů, které mohou hned druhý den nasadit. Podle předchozích implementací to vede k průměrnému zvýšení osobní produktivity o pětinu, lepší predikci kapacit a viditelnému úbytku pocitu zahlcení.
Time Management (GTD)
Klíčové komponenty

Zachycení úkolů
Instaluje návyk okamžitého zachycení úkolů do spolehlivého systému.

Vyjasnění priorit
Pomáhá určit, co je klíčové a co lze delegovat či odsunout.

Organizace
Představuje struktury pro jasné, konzistentní a cílené sdělení.

Reflexe a realizace
Spojuje sebereflexi s akčním plánem pro okamžitou implementaci.
